reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Mazúchová

Mária Mazúchová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neexistujú nemožné sny. Existujú len naše obmedzené predstavy toho, čo je možné. Zoznam autorových rubrík:  O láskeJednohubkySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Námet /časť 1.

Mária Mazúchová

Námet /časť 1.

Volám sa Amanda Broocsová a môj život je vcelku trýznivo obyčajný. Mám 22 a žijem s rodičmi a dvoma mladšími súrodencami na okraji štvrte. Áno, na okraji, to znamená, že môj tatko sa nevyváža na nablýskanom BMW a nevodí nás každý deň stravovať sa do Restaurant Pleasure. Restaurant Pleasure som videla len na obrázku...

  • 1. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 189x
  • 0
Šafran a Eva

Mária Mazúchová

Šafran a Eva

Že jej pery sú sladšie než jeho a jeho sladšie než jej; a opojenie schová nekonečno do vrecka, ako keď sa zrkadlo pozrie zrkadlu do tváre. Len nevinných sprevádza cestou za šťastím Biely Tesák... A rečí netreba, koza má na môj vkus až priveľa bobkov.

  • 5. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 245x
  • 6
Origami

Mária Mazúchová

Origami

Šmuhy zvukov z ulice letmo tancujú povetrím a šepkajú moje meno. Atmosféra zvonku zhrýza prítomnosť a krčí ju do papierových origami toho, čo bolo a čo sa nevráti, lebo dnes už jazdíš Hondou, nie peši. Dnes už si uponáhľaný a dôležitý, pridusený pocitom, že ťa každý potrebuje; aby si ho hodil Hondou domov, aby si pridal, aby si nebol magor a dal sa na modeling.

  • 5. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 175x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu