reklama

Origami

Šmuhy zvukov z ulice letmo tancujú povetrím a šepkajú moje meno. Atmosféra zvonku zhrýza prítomnosť a krčí ju do papierových origami toho, čo bolo a čo sa nevráti, lebo dnes už jazdíš Hondou, nie peši. Dnes už si uponáhľaný a dôležitý, pridusený pocitom, že ťa každý potrebuje; aby si ho hodil Hondou domov, aby si pridal, aby si nebol magor a dal sa na modeling.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chúlim sa pri otvorenom okne, zanedbávajúc to, ako ma každý potrebuje, sťahujúc si z hrdla slučku vedomia, že som dôležitá. Pred časom o tejto jeseni mi aj dážď hladil tvár len vlhkými lichôtkami, žiadne facky, žiaden bič! A pohľad na zlepené lístie pod okrajmi stromov aspoň nevzbudzoval úzkosť z ešte nevysloveného konca... Dnes premýšľam, čo všetko na tebe vlastne nemilujem.

Je to ako s múzami, ktoré sa rozhovoria vždy, keď ja chcem mlčať a potom presne tak, ako s marketingovou stratégiou podpory predaja, keď reklamný spot oznámi, že teraz je na teba akcia a ja, „akcionárka“, hneď utekám do supermarketu. Nejak bláznivo si ťa premeriavam s obdivom a všetky zápory obhadzujem vrstvami prachu, nech ich aspoň nie je vidno, keď už mám toľkú chuť nakupovať.
Ale vieš čo je tvoj problém?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že na križovatke nevyhadzuješ smerovky. Ani pred tým, než si s Hondou podpísal zmluvu o fúzií tvojho duševného a jej fyzického vlastníctva, si sa k tomu neznižoval... Nikdy som teda nevedela, čo sa práve chystáš podniknúť, do ktorého z najrozmanitejších plameňov mojej hystérie zas naleješ benzín. (Honda znepokojene zatská).

Origami je postih ženy, ako vymodelovať z pokrčeného zoznamu spomienok múr nárekov – oltár kvalít, ktoré budeme milovať už len na niekom inom úplne inak a schopnosť muža zo všetkých tých uplakaných akordov skomponovať celkom prehliadnuteľnú melodickú uspávanku: „Nechcem sa rozísť v zlom“.

Mária Mazúchová

Mária Mazúchová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neexistujú nemožné sny. Existujú len naše obmedzené predstavy toho, čo je možné. Zoznam autorových rubrík:  O láskeJednohubkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu